Analýza klíčových slov

Výběr vhodných klíčových slov je základem úspěšné optimalizace pro vyhledávače. Nelze zvyšovat návštěvnost z vyhledávačů, když nevíte, na jaká slova se zaměřit.

Zpracováváme 3 různé analýzy webu: analýzu klíčových slov (zde se nacházíte), SEO analýzuanalýzu použitelnosti.

Kdy vám analýza klíčových slov pomůže

  • Když si nejste jisti, jestli věnujete pozornost správným slovům a nevynakládáte zbytečně finanční prostředky na neefektivní slova
  • Při tvorbě informační struktury webu – zjistíte, jaké kategorie produktů a služeb vaši zákazníci nejčastěji hledají
  • Při tvorbě obsahu webu - zjistíte, co nejčastěji trápí vaši cílovou skupinu a dle jejich potřeb můžete připravovat obsah webu
  • Když nevíte, jaké landing page máte zvolit pro různé fráze z hlediska PPC kampaní nebo SEO

Co je součástí analýzy klíčových slov?

  • Seznam doporučených slov pro posilování ve vyhledávačích
  • Srovnání hledanosti a konkurence doporučených slov
  • Výpis aktuálních pozic ve vyhledávačích na posilovaná slova
  • Výpis aktuálních landing page ve vyhledávačích

Cena analýzy klíčových slov

Analyzujeme stovky klíčových slov. Cenu určujeme individuálně dle velikosti projektu. Začínáme na 4 000 Kč + DPH.

Jak probíhá tvorba analýzy klíčových slov

  1. Napíšete nám, na jaká slova se aktuálně zaměřujete (nebo byste se chtěli zaměřovat). Před tímto krokem vám zašleme srozumitelný návod, který pomůže při samotném návrhu klíčových slov.
  2. Spolu s Vašimi návrhy nejdříve sestavíme seznam vhodných slov, která tematicky odpovídají zaměření stránek. Nezapomeneme samozřejmě na spoustu frází z tzv. longtailu.
  3. Z vytvořeného seznamu pak postupně třídíme slova podle statistik hledanosti jednotlivých frází ve vyhledávačích, podle statistik návštěvnosti vašeho webu, a podle velikosti konkurence u jednotlivých slov.

Klíčová slova jsou navrhována vzhledem k aktuálním pozicím a kvalitě stránek. Není možné se dostat s průměrným webem na vynikající pozice s vysoce konkurenčními slovy. Toto bereme v úvahu a nedáváme plané naděje na konkurenční slova. Vybereme vždy vhodná slova k danému webu.

Mají analýzy smysl?
Bez dodržování základních pravidel se dobrých pozic dosahuje těžko. Ani samotná analýza však nezaručí první místa ve vyhledávačích. Analýzy Vám pomohou zlepšit tzv. on-page faktory.

Cena a objednávka

Cena za analýzu klíčových slov začíná u menších projektů na 4 000 Kč + 21% DPH. Objednávku provedete vyplněním formuláře níže. Analýzu klíčových slov vypracujeme do 14 pracovních dnů od přijetí platby.

Pokud si k analýze klíčových slov objednáte i SEO analýzu, zaplatíte za balíček u menších projektů 8 500 Kč + 21% DPH (ušetříte 2 500 Kč).

Máte zájem o analýzu webu?
Jméno:
E-mail:
Mám zájem o:
Dotaz:
Kontrola: 4 + 3 = ? 

Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.