Microsite

Microsite je malá webová stránka propagující určitý produkt nebo značku. Našim cílem je tvořit microsites se SEO efektem a úsporou času pro objednatele.

Samotnou microsite nedoporučujeme zaměřit na velký okruh produktů – např. parfémy. Konkrétnějším zaměřením získáte větší efekt – např. parfémy Diesel.

Kdy zvolit tvorbu microsite

Microsite lze využít více způsoby:

  1. Rádi byste dosáhli cílené návštěvnosti na méně konkurenční fráze. Máte např. obchod, kde prodáváte elektro a bílou techniku = obrovský záběr, kde je obrovská konkurence. Můžete ale spustit microsite na téma „holící strojky Braun“ nebo „vestavěné pračky“. Na dané skupiny produktů cílí menší počet konkurenčních webů a bude snadnější prosadit microsite ve vyhledávačích. Můžete si např. vybrat 5 konkrétnější oborů nebo výrobků a spustit 5 microsite.
  2. Chcete prosadit svůj primární web na konkurenční fráze. Spustíte podpůrné microsites a z nich vytvoříte zpětné odkazy posilující Váš hlavní web. Nemusíte nakupovat odkazy z cizích webů (platit měsíční poplatky za pronájem odkazů). Z vytvořených microsites samozřejmě přichází i návštěvníci. U konkurenčních oborů jsou však většinou nutné desítky podpůrných microsites, abyste se prosadili na lepší pozice ve vyhledávačích.
  3. Kombinace prvních dvou způsobů – pravděpodobně nejlepší varianta.

Při spuštění microsite na méně konkurenční téma lze dosáhnout dobrých pozic ve vyhledávačích. Vyhledávače chtějí uživatelům nabídnout relevantní výsledky. Pokud existuje kvalitní web o daném tématu, není důvod, aby se nelíbil vyhledávačům i návštěvníkům.

Jak probíhá tvorba microsite

Microsite se většinou spouští na vlastní doméně. Pro úspěch nové domény ve vyhledávačích je nutná její podpora za pomoci zpětných odkazů. Vytvořili jsme malé srovnání, jak může probíhat objednávka od jiné firmy a jak probíhá u nás.

Objednávka u jiné firmy

  1. Vyberete si doménu, zaregistrujete ji u registrátora
  2. Zvolíte vhodný webhosting
  3. Proplatíte doménu a hosting
  4. Zadáte tvorbu microsite – vyjadřujete se k designu, administraci, atp.
  5. Po spuštění webu plníte web texty (nebo si zajistíte copywritera, případně delegujete zaměstance)
  6. Po naplnění texty zařídíte registraci do katalogů případně jiný způsob budování okdazů
  7. Proplatíte copywritera nebo budování odkazů
  8. Musíte schvalovat jednotlivé kroky při práci

Objednávka u nás

  1. Vyplníte jediný formulář
  2. Proplatíte výzvu k platbě
  3. Obdržíte hotovou práci

Samozřejmě se můžete vyjádřit k designu, vybrat vhodnou šablonu, atp., ale vše lze také zadat i prostřednictvím jednoho formuláře.

Po dokončení microsite získáte hotový web s free redakčním systémem WordPress. Veškerý obsah na stránce můžete sami upravovat.

Výhody microsite

Vytvořením microsite získáte:

  • Novou tématickou doménu (vhodná investice do budoucna) s přehledným popisem produktu
  • Další prodejní kanál pro získání návštěvnosti (zisku)
  • Zvýšíte viditelnost Vaší firmy na internetu
  • Zpětné odkazy bez měsíčních plateb
  • Rychlou úpravu informací na webu přes redakční systém

Ukázky vytvořených microsites

Uvedené pozice jsou k datu 15. 3. 2011.

Další mícrosites si můžete prohlédnout v referencích.

Cena a objednávka

Microsites nabízíme formou přímého nákupu a pronájmu.

Přímý nákup microsite

Pro přímý nákup microsites využijte web externího dodavatele Microsite.cz, kde můžete provést objednávku ve speciálním formuláři. Každá činnost je ohodnocena pevně danou částkou. Sami si ve formuláři zvolíte, o jaké služby máte zájem a podle toho určíte cenu služby.

Pronájem microsite

Zájemci si mohou od nás pronajmout libovolný počet microsites:

  • Pronájem 1 microsite stojí 300 Kčměsíčně
  • Minimální délka pronájmu – 3 měsíce

Ve variantě pronájmu objednáme od Microsite.cz microsites v hodnotě 4 200 Kč, která Vám bude následně pronajata. Veškerou komunikaci s tvorbou microsites zajišťujeme my. Co je v ceně pronájmu microsites:

  • Výběr vhodné domény k registraci a registrace domény na první rok: 250 Kč
  • Hosting domény na první rok: 50 Kč/měsíc = 600 Kč
  • Napsání všech textů (cca 5 normostran pro každý web): 180 Kč/normostrana = 900 Kč
  • Registrace webu do katalogů (cca 150 katalogů): 1 300 Kč
  • Spuštění redakčního systému WordPress, výběr free šablony, přidání textu, vložení odkazů a bannerů na eshop klienta: 950 Kč

V případě zájmu o pronájem nás prosím kontaktujte ve formuláři níže.

Hromadné slevy

Při objednávce více microsites poskytujeme slevy:

  • 10 a více microsites – 10% sleva
  • 20 a více microsites – 20% sleva
  • 40 a více microsites – 25% sleva
Máte zájem o tvorbu microsite?
Jméno:
E-mail:
Mám zájem o:
Dotaz:
Kontrola: 2 + 5 = ? 

Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.