Obsahový marketing – zvyšte prodeje, buďte vidět na internetu a zlepšete svou image

Obsahový marketing v sobě skýtá rostoucí potenciál. Dejte lidem informace, po kterých touží, a které potřebují. Oplatí vám to svou věrností, zvýšením realizovaných nákupů a navíc o vás budou sami mluvit. Nejen vaši zákazníci ocení kvalitní obsah. Obsahový marketing mají rády i internetové vyhledávače. Za vaši píli vás ocení lepšími pozicemi.

Co znamená obsahový marketing?

Obsahový marketing lze souhrnně označit jako průběžné budování obsahu webu podle předem vytvořeného publikačního plánu tak, aby vaše jméno nabylo na image důvěryhodného rádce, odborníka. Obsah musí mít vysokou informační, či praktickou hodnotu. Základními metrikami jsou: originalita, tematičnost, odkazování na kvalitní zdroje a celkové zpracování. Nabídněte svým zákazníkům užitečné informace a vaše jméno stoupne jak v srdcích zákazníků, tak i v hodnocení internetových vyhledávačů.

10 výhod obsahového marketingu

  • přiláká více návštěvníků na web
  • příběhy prodávají
  • posílení dobré image firmy
  • konkurenční výhoda
  • buduje důvěryhodnost
  • lidé sami sdílí váš obsah
  • zajímavý obsah je citován = odkazy zdarma
  • zvyšuje pozici v organickém vyhledávání
  • Google i Seznam oceňují kvalitní obsah
  • měřitelné výsledky s dlouhodobým účinkem a vysokou návratností

V oblasti obsahové marketingu realizujeme 2 služby:

  • Jednorázové vytvoření obsahové strategie
  • Průběžná pomoc s budováním obsahu a jeho propagací

Připravíme vám dlouhodobou obsahovou strategii

Projdeme s vámi všemi kroky od analýzy současného stavu, přes plánování, až k vytvoření publikačního plánu. Naším prvním úkolem bude zhodnocení aktuálního obsahu vašeho webu z hlediska SEO, použitelnosti a kvality. Následně provedeme analýzu klíčových slov, person a také analýzu konkurenčního prostředí, která poslouží jako výchozí bod pro nastavení konkurenčních výhod. Na základě výsledků těchto analýz vám ve finále připravíme publikační plán, který vám poskytne informace o tom, kdy a jaký obsah na webu publikovat a na jaké cílové skupiny či klíčové výrazy konkrétní obsah zaměřit.

Vytvoření strategie obsahového marketingu zahrnuje:

  • analýzu obsahu vašeho webu + 3 nejvýznamnějších konkurentů z hlediska SEO 
  • návrhy úprav k použitelnosti webu
  • analýzu nejdůležitějších klíčových slov vašeho webu
  • analýzu vašich současných komunikačních kanálů + 3 nejvýznamnějších konkurentů
  • definování konkurenčních výhod pomocí analýzy prostředí a konzultací s vámi
  • vytvoření person (ukázkových představitelů cílové skupiny) a definici cílové skupiny
  • návrh vhodného tónu komunikace a komunikačních kanálů
  • rozbor procesu jednotlivých nákupních fází
  • přesnou definici cílů, jichž by měl obsahový marketing dosáhnout
  • naučíme vás, jak správně postupovat při propagaci jednotlivých sdělení
  • seznámení s metodami měření účinků obsahového marketingu
  • sestavení publikačního plánu

Jednorázové vytvoření obsahové strategie včetně analýzy z hlediska SEO, použitelnosti webu a výběru klíčových slov poskytujeme za 20 000 Kč + DPH. U náročnějších projektů se cena může lišit. Realizace prací do 1 měsíce od uhrazení zálohy.

Na základě analýz vám sestavíme detailní publikační plán na 3 měsíce, který bude obsahovat návrhy témat pro konkrétní cílové skupiny (téma, obsah, klíčová slova, datum zveřejnění, použité komunikační kanály, vhodná propagace sdělení, atd.).

Pomůžeme vám s budováním obsahu a jeho propagací

Vytvořením publikačního plánu naše služby nekončí. Zajistíme vhodného copywritera, který pro vás bude obsah na základě publikačního plánu vytvářet. Pomůžeme rovněž s optimalizací nového obsahu a jeho následnou propagací.

Průběžné budování obsahu zahrnuje:

  • vytváření nového obsahu podle připraveného publikačního plánu
  • optimalizaci a propagaci nově vytvořeného obsahu
  • postupnou úpravu a optimalizaci stávajícího obsahu webu
  • monitoring autorit v daném oboru, případně navázání spolupráce
  • měření výsledků obsahového marketingu a pravidelný měsíční report

Cenu za průběžné budování obsahu určujeme individuálně dle časové náročnosti. Vycházíme z hodinové sazby 500 Kč + DPH. Časovou náročnost vždy předem upřesníme.

Služby vám upravíme na míru

Obsah nabízených služeb vám upravíme na míru. Máte již hotovou analýzu klíčových slov nebo person? Analýzy zkontrolujeme a pokud budou použitelné, můžeme z nich vycházet a ponížit cenu našich prací. Píšete si vlastní texty, nebo máte vlastního copywritera? Postaráme se o optimalizaci a propagaci textů. Veškeré detaily spolupráce lze dohodnout dle potřeb a přání klienta.

Máte zájem o obsahový marketing?
Jméno:
E-mail:
Mám zájem o:
Dotaz:
Kontrola: 7 + 1 = ? 


Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.