Průběžné SEO

Průběžné SEO je služba pro všechny, kteří berou optimalizaci pro vyhledávače vážně a chtějí se jí dlouhodobě věnovat. SEO není jednorázová činnost. Nelze udělat pár úprav a říci: „Je hotovo.“ Pro klienty každý měsíc vybudujeme nové odkazy a vyhodnotíme jejich úspěšnost. Získejte více zákazníků z vyhledávačů!

Jak získat více zákazníků z vyhledávačů

Lidé hledají na internetu řešení svého problému (např. potřebují mít uklizenou domácnost a tak hledají vysavače, čistící prostředky, atp.). Musíte proto:

  • Zjistit, co hledají vaši zákazníci
  • Nabídnout vhodnou odpověď na hledání zákazníků

Mnoho majitelů e-shopů se zaměřuje na návštěvníky, kteří jim nepřinesou žádný užitek. Zvolí např. nevhodná slova pro posilování ve vyhledávačích nebo zákazníky nepřivedou na správnou landing pageLanding page je v překladu přistávací stránka. Jedná se o stránku, na kterou se dostane uživatel vyhledávače, když klikne na libovolný výsledek vyhledávání..

Na začátku spolupráce proto doporučujeme objednat analýzu klíčových slov, ve které navrhneme vhodné fráze pro posilování ve vyhledávačích a určíme cílové landing pageLanding page je v překladu přistávací stránka. Jedná se o stránku, na kterou se dostane uživatel vyhledávače, když klikne na libovolný výsledek vyhledávání..

Aby se váš web umístil na dobrých pozicích ve vyhledávačích (a vy jste z pozic získali zákazníky), musí mít vhodné on-page faktoryOn-page faktory jsou veškeré faktory, které ovlivňujete přímo na svém webu - např. texty webu, strukturu, titulky, atp.off-page faktoryOff-page faktory jsou veškeré faktory, které NEovlivňujete přímo na svém webu - např. zpětné odkazy z jiných webů, PR články z cizích webů, atp.. Úpravu on-page faktorů vám navrhneme v SEO analýze – jedná se o dokument, ve kterém odhalíme nedostatky webu z pohledu SEO a navrhneme konkrétní řešení na úpravu.

V konkurenčních oblastech je většina webů kvalitních (má správné on-page faktoryOn-page faktory jsou veškeré faktory, které ovlivňujete přímo na svém webu - např. texty webu, strukturu, titulky, atp. a je proto nutné pracovat na off-page faktorechOff-page faktory jsou veškeré faktory, které NEovlivňujete přímo na svém webu - např. zpětné odkazy z jiných webů, PR články z cizích webů, atp..

Co obsahuje průběžné SEO

Průběžně budeme pracovat na zlepšování off-page faktorůOff-page faktory jsou veškeré faktory, které NEovlivňujete přímo na svém webu - např. zpětné odkazy z jiných webů, PR články z cizích webů, atp. vašeho webu. Každý měsíc získáme pro váš web kvalitní odkazy ze článků, které budou umístěny na tématických webech.

10 výhod průběžného SEO

  • Každý měsíc získáte nové odkazy – nárůst bude pro vyhledávače působit přirozeně
  • Sami nalezneme vhodné weby pro umístění článků, majitele zkontaktujeme a dohodneme umístění – šetříme váš čas
  • Články nemusíte dodávat – sami je napíšeme
  • Každý článek bude unikátní – žádné duplicity, které nemají vyhledávače rády
  • Články umístíme jen na tématických webech – výhoda z hlediska SEO
  • Za článek zaplatíte jen jednou, ale na internetu bude i několik let (dokud bude existovat web, kam se článek přidal). Pokud např. někde zakoupíte odkaz za 50 Kč/měsíc, tak je z dlouhodobějšího hlediska lepší zakoupit PR článek za 500 Kč (za 10 měsíců se vám zaplatí a dále už jen vydělává)
  • Veškeré práce zaznamenáme do aplikace Collabim – jedná se o on-line aplikaci, ve které uvidíte veškerou naši práci, pozice ve vyhledávačích a informaci o ceně každého článku
  • Jednatel firmy je spoluautorem publikace 333 tipů a triků pro SEO a již 7 let se zabývá SEO. Sledujeme aktuální trendy v SEO a informuje o nich veřejnost pomocí SEO školení. Máte jistotu, že SEO rozumíme.
  • Na konci měsíce obdržíte měsíční zhodnocení, můžete využít případné konzultace v SEO oblasti
  • Služby nabízíme bez závazku – nemusíte s námi uzavírat smlouvu např. na 12 měsíců, jednoduše platíte každý měsíc, kdy jste spokojeni.

Co NEděláme

Cena průběžného SEO

Při průběžném SEO se dohodneme na měsíčním rozpočtu a tento rozpočet je rozdělen na 2 části:

  1. Částka určená na nákup článků
  2. Odměna za naši práci

Vždy se jasně rozdělí, jakou částku máme vyčleněnou na práci a jakou na nákup a psaní článků. U obou částí se určí maximální hranice. Naše práce je účtována 500 Kč/h. Na konci měsíce obdržíte přehled veškerých prací včetně částek. Nevyčerpané části rozpočtu se přesouvají na další měsíc.

Veškeré uváděné ceny jsou bez 21% DPH.

Např. se dohodneme na celkovém rozpočtu 10 000 Kč / měsíc. Za 7 000 Kč nakoupíme a napíšeme články. 3 000 Kč bude vyčleněno na správu, komunikaci a vyhodnocení. V 3 000 Kč je zahrnuto 6h práce pro vás. Pokud by některé konzultace nebo správa byla náročnější, dopředu bychom Vás informovali o navýšení.

Kolik článků měsíčně získáte

Záleží na ceně, za kterou budeme články nakupovat. Je možné koupit článek za tisíce, ale i za stokoruny. Cena článku se skládá z vlastního umístění a napsání. Napsání článku od nás stojí 180 Kč za článek o délce 1 NS. Průměrná cena za získaný článek z tématického webu je v rozmezí 300 Kč - 1 000 Kč + 180 Kč napsání. V reportech od nás ale vždy uvidíte konkrétní rozpis, kolik jsme zaplatili za článek na každém webu.

Jak práce probíhá

Na začátku spolupráce doporučujeme objednat analýzu klíčových slov, ve které navrhneme vhodné fráze pro posilování ve vyhledávačích a určíme cílové landing pageLanding page je v překladu přistávací stránka. Jedná se o stránku, na kterou se dostane uživatel vyhledávače, když klikne na libovolný výsledek vyhledávání.. Po analýze klíčových slov doporučíme provést SEO analýzu. Následně se dohodneme na pravidelném rozpočtu a začneme psát i zveřejňovat články se zpětnými odkazy na tématických webech. Přes on-line rozhraní si můžete zobrazit, jaké částky byly již z rozpočtu proinvestovány a za jaké články.

Máte zájem o průběžné SEO?

Jméno:
E-mail:
Mám zájem o: (konkrétní výši rozpočtu dohodneme)
Dotaz:
Kontrola: 2 + 1 = ? 

Nejbližší školení

Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

Plugin do WordPressu, který vám pomůže v off-page SEO
Středa, 18. březen 2015
Většina tradičních SEO pluginů (Yoast, All in one SEO a další) se zabývá optimalizací tzv. on-page faktorů na stránce. Oslovil mě ale český tvůrce, který vyvíjí plugin se zaměřením na off-page faktory, monitorování pozic ve vyhledávačích, atp...
Hledáme PPC hrdinu
Pátek, 06. únor 2015
Hledáme nebojácného PPC hrdinu, který již svedl pár bitev s mistrem AdWords, poznamenal ho Sklik, zavadil o obávané Facebook Ads a slyšel o tajuplných srovnávačích zboží. Prostě bys měl mít šrámy na duši ze setkání s těmito generátory zlaťáků...
Copywriting.cz – zjednodušujeme systém, propagujeme naše copywritery, kontrolujeme duplicity, vychytáváme mouchy
Středa, 29. říjen 2014
Při spuštění tržiště s texty Copywriting.cz jsme se zaslíbili, že nebudeme další z nudně vyhlížejících, statických a stárnoucích platforem. My jedeme na plné obrátky 7/7, 365. Největší inspirací jsou nám samotní uživatelé – rady, návrhy a hlášení o chybkách v systému bereme jako výzvy...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.