Tvorba a správa PPC kampaní

PPC (z angličtiny pay per click) je forma internetové reklamy, u které platíte pouze za kliknutí na vaši reklamu. Neplatíte tak za zobrazení reklamy, ale pouze za přivedené návštěvníky a naši práci. Kompletně zrealizujeme založení a správu PPC kampaní v nejrozšířenějších systémech – Adwords (Google.com), Sklik (Seznam.cz), EtargetFacebook.

Jak probíhají práce na PPC kampaních

Nejdříve si ujasníme, zda vám PPC kampaně jen vytvoříme, nebo se postaráme i o pravidelnou správu kampaní (změny v inzerátech, vytváření nových inzerátů, optimalizaci, reporting, atp.).

Tvorba PPC kampaní

1. Konzultace strategie a cílů

Na začátku spolupráce zanalyzujeme váš web. Nastavíme realistické cíle a od nich závislou PPC strategii, která vám pomůže maximálně využít potenciál webu tak, aby byly kampaně co nejvíce efektivní. Na základě této analýzy stanovíme časovou náročnost a cenu za vytvoření kampaně. Budete mít přesnou představu co pro vás realizujeme, jak dlouho kampaň potrvá a jaké budou náklady.

2. Vytvoření PPC kampaně na míru

Po vytvoření strategie zrealizujeme PPC kampaň. Součástí realizace je:

  • Nastavení měřících kódů pro vyhodnocení efektivity kampaně
  • Nastavení parametrů kampaně (cílení, rozpočet, doba trvání apod.)
  • Analýza klíčových slov (relevance, potenciál ziskovosti, cena za proklik apod.)
  • Vytvoření struktury reklamních sestav (struktura s ohledem na cílení a znásobení efektivity)
  • Vytvoření vhodných inzerátů (důraz na hlavní marketingové výhody, call to action, odlišení se od konkurence apod.).

3. Doporučení dalšího postupu

Závěrem doporučíme další postup a probereme další možnosti optimalizace a spolupráce.

Správa PPC kampaní

1. Konzultace strategie a cílů

Ze všeho nejdříve s vámi zkonzultujeme aktuální PPC strategii a důkladně zanalyzujeme současné kampaně. Pokud jsme zakládali PPC kampaně my, tak tento bod odpadá. Výstupem této analýzy bude výčet hlavních nedostatků, návrh jejich řešení a strategie následné optimalizace. Součástí bude taktéž odhad časové náročnosti a kalkulace ceny.

2. Optimalizace a pravidelný reporting

Následně budou kampaně na pravidelné bázi optimalizovány dle dohodnuté strategie. Efekt optimalizace budeme průběžně monitorovat a zasílat vám pravidelné reporty s vyhodnocením efektivity realizované optimalizace. Budete mít neustále přesný přehled o efektivitě optimalizace – jinak řečeno přesnou částku, kolik vás optimalizace stojí a kolik vám přináší = jaký má efekt.

Cena a objednávka

Cenu určujeme individuálně na základě časové náročnosti daného projektu. Za hodinu PPC profesionála účtujeme 500 Kč + DPH. Ukázkové ceny:

  • Založení menší PPC kampaně od 4 000 Kč + DPH
  • Správa menší PPC kampaně od 3 000 Kč + DPH měsíčně

Každý projekt ale individuálně naceníme a předem dohodneme maximální limit, který určitě nepřekročíme.

Máte zájem o PPC služby?
Jméno:
E-mail:
Mám zájem o:
Dotaz:
Kontrola: 1 + 8 = ? 

Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.