Školení: Zvýšení obchodní výkonnosti e-shopu prakticky

K čemu je vám neustále zvyšování návštěvnosti a utrácení za reklamu, když u vás návštěvníci jednoduše nenakupují? I malé úpravy dokáží zvýšit konverzní poměr a důvěryhodnost webu.

Co se naučíte

Spousta majitelů a provozovatelů eshopů neví, že může zvyšovat konverzní poměr a že počet realizovaných obchodů není jen o zvyšování návštěvnosti webu. Naučím vás, jak lépe lákat zákazníka a jak pracovat s psychologií nákupů, jakých chyb se vyvarovat a jaké techniky využívat. Celé školení je založeno na praktických ukázkách, takže si z něj odnesete více než jen pouhou teorii. Vycházím z reálných testování, která jsem prováděl. Jako bonus dostanete definování problémů na vašem webu - přímo v rámci školení získáte reálný feedback. Uvidíte, jak kolikrát i malá úprava dokáže zvýšit konverzní poměr a důvěryhodnost.
– Jan Kvanička, lektor školení

Podrobný obsah školení

1. Úvod do ergonomie a metod call-to-action

  • Základy ergonomie
  • Psychologie nakupování
  • Práce s prvky call-to-action

2. Ergonomie webu

  • Jak by měl web vypadat – ukázky na reálných příkladech
  • Co má obsahovat homepage, header, atp.
  • Rozložení prvků na webu
  • Jak zpracovat navigaci

3. Podstránky webu

  • Časté problémy většiny webů (výpisy produktů, detail produktů, atp.)

4. Objednávkový proces

  • Optimalizace objednávkového procesu (košíku)
  • Proč odchází potencionální zákazníci pryč

5. Praktické ukázky na webech účastníků

Přímo na vašich stránkách si ukážeme chyby i následná doporučení, která povedou ke zlepšení obchodní úspěšnosti, konverzního poměru a důvěryhodnosti e-shopu.

V 8 hodinách se dozvíte maximum o hlavních překážkách, které na vašem webu brání uživatelům v objednávání. Přímo na vašich webech ukážu chyby i praktická doporučení, která je pomohou opravit.

Lektor školení

Jan KvasničkaJan Kvasnička je specialista na zvyšování konverzního poměru webu. Navrhuje a testuje webové aplikace s důrazem na přehlednost a použitelnost z pohledu uživatele, ale také na plnění výkonnostního modelu. Pracuje vždy podle hesla „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivně také školí a pořádám workshopy na tyto témata. Na jeho blogu naleznete spoustu užitečných a praktických informací.

Podívejte se také na jeho přednášku ergonomie webů a e-shopů v praxi:

Pro koho je školení určeno

Nemusíte být programátoři, grafici nebo copywriteři. Po školení budete vědět, jaké úpravy máte zadat lidem, kteří vám tvoří web.

Školení je vhodné pro zájemce, kteří chtějí zvýšit konverzní poměr a tedy i zisk jakéhokoliv webu.

Ohlasy ze školení

Školení obchodní úspěšnosti lze jedním slovem shrnout jako praktické a také v každém ohledu přínosné. Velmi oceňuji, že i moje projekty byly podrobeny analýze, takže vím, co je potřebovat zlepšovat. Spoustu poznámek bylo založeno na praktických ukázkách, což v případě mnoha jiných školení chybí.
Miroslav Sedlák – majitel webového studia www.naweb.cz

Místo a termín školení

Nejbližší školení:

Volný termín: některá školení mají tzv. volný termín = jakmile bude v nějakém městě přihlášeno alespoň 5 účastníků, tak vás budeme kontaktovat a dohodneme se na termínu školen.  Neostýchejte se přihlásit, konkrétní termín bude zvolen tak, aby vám vyhovoval. Objednávka je nezávazná.

Cena a objednávka

Cena za celodenní školení (8:30 – 16:30) je 3 290 Kč + DPH. V ceně je zahrnuto:

  • 8h školení
  • společný oběd
  • drobné občerstvení v průběhu školení
  • certifikát o účasti
  • sleva na další školení

Studenti mají 30% slevu (na školení se musí prokázat studentskou kartou)

Nezávazná přihláška na školení: Zvýšení obchodní výkonnosti e-shopu prakticky
Mám zájem o:
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Fakturační adresa: (Můžete také napsat jakoukoliv poznámku - např. větší počet osob než 1, atp.)
Vaše projekty: (Projekty budou rozebrány na školení. Nepovinné, ale doporučujeme vyplnit.)
Kontrola: 6 + 2 = ? 


Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.