Školení Google Analytics

Hlavním cílem školení je nahlédnout do hloubky Google Analytics, naučit vás v nich správně číst a interpretovat výsledky. Nově získané znalosti vám pomohou efektivně vylepšit web, jeho obsah, použitelnost, obchodní účinnosti, efektivitu reklamních kampaní či návštěvnosti z vyhledávačů.

Školení v kostce:

  • Praktické postupy při analýze návštěvnosti
  • Podrobné vyhodnocování reklamních kampaní
  • Pokročilé reporty a funkce Google Analytics
  • Jak to vše promítnout do webu a propagace

Obsah Google Analytics školení

Google Analytics nabízí širokou nabídku funkcí a statistik, díky nimž můžete bezplatně měřit veškerá data o vašem webu. Se všemi  nástroji a praktickými postupy práce s reporty se seznámíte v průběhu školení. Vyzkoušíte si poslední novinky v rozhraní. Školení rovněž poskytuje informace o užitečných nástrojích i o obecných principech webové analytiky v širších souvislostech.

Co neměřím, to neřídím! Co když ale měřím a špatným vyhodnocováním udělám více škody než užitku? Pojďte na školení vedené jedním z největších odborníků na Google Analytics v ČR – Honzou Tichým!

Co vše se dozvíte

  • orientovat se v novém rozhraní Google Analytics
  • jak navrhnout správnou strategii rozložení účtů a profilů
  • porozumět systému přístupových práv a zvolit správnou bezpečnostní politiku
  • jak vhodně přizpůsobit měřicí skript českým specifikům
  • pracovat s pokročilejšími reporty a funkcemi Google Analytics
  • používat filtry, segmentaci, vlastní reporty
  • seznámit se s posledními novinkami: statistikami v reálném čase, cestami s více kanály, sledováním sociálních interakcí, vizualizací toku návštěvníků, SEO reporty
  • sledovat složitější případy různých cílů a nákupních košíků
  • vypořádat se s problémy stěžujícími vyhodnocování reklamních kampaní
  • pracovat s klíčovými slovy a vstupními stránkami pro účely SEO a PPC
  • sledovat na webu různé události či interní vyhledávání
  • kombinovat údaje z dalších nástrojů, jako jsou třeba PPC systémy
  • využívat multivariantní testování, A/B testování a další analytické nástroje

Absolvent kurzu bude schopen sám vykonávat i pokročilé funkce Google Analytics a správně interpretovat výsledky webové analytiky. Přínosem je nezávislost na analytických agenturách a možnost získat data okamžitě v momentu potřeby.

Pro koho je školení určeno

Školení je vhodné jak pro začínající, tak i pro mírně pokročilé uživatele, kteří již se základními statistikami pracují a mají o Google Analytics alespoň částečné povědomí. Přínosem bude vlastníkům webů, správcům PPC reklam a jiných kampaní, markeťákům, manažerům i webmasterům, kteří s Google Analytics začínají nebo s nimi již mají základní zkušenost a chtějí se je naučit využívat prakticky a do hloubky. Předpokladem je alespoň základní orientace v jejich rozhraní Google Analytics a reportech, případně znalost pojmů jako návštěva, návštěvník, bounce rate či konverzní poměr.

Lektor školení – Jan Tichý

Honza je odborníkem na Google Analytics. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Má dlouholeté zkušenosti s analýzou, návrhem, řízením a propagací mnoha webů a webových aplikací. Mnoho let vede přednášky pro veřejná i individuální školení z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací.

V minulosti pracoval jako vývojář v Jyxu a vedoucí SEO oddělení a Google Analytics guru v H1.cz. V současné době provozuje vývojářskou a poradenskou společnost Medio Interactive. Pravidelně aktualizuje svůj Twitter, příležitostně pak svůj osobní blog a blog o programování PHP Guru.

Místo a termín školení

Školení probíhají v městech:

Školení v Olomouci probíhají v Coworkingovém centrum v Olomouci
Jakoubka ze Stříbra 44, Olomouc
Na ulici je parkování zdarma, takže můžete bez problémů přijet autem a zaparkovat přímo na ulici.

IMG_2225

IMG_2226

Některá školení mají tzv. volný termín = jakmile bude v nějakém městě přihlášeno alespoň 5 účastníků, tak vás budeme kontaktovat a dohodneme se na termínu školen.  Neostýchejte se přihlásit, konkrétní termín bude zvolen tak, aby Vám vyhovoval.

Je také možné uspořádat individuální školení ve vaší firmě – přijedeme kamkoliv v České republice nebo na Slovensko.

Cena a objednávka

Cena za hromadné celodenní školení (8:30 – 16:30) je 3 900 Kč + DPH. V ceně je zahrnuto:

  • 8h školení
  • společný oběd
  • drobné občerstvení v průběhu školení
  • certifikát o účasti
  • tištěné podklady
  • sleva na další školení

Studenti mají 30% slevu (na školení se musí prokázat studentskou kartou).

Celodenní individuální školení (8h ve vaší firmě) poskytujeme za 30 000 Kč + DPH (libovolný počet osob).

Máte zájem o naše školení? Vyplňte nezávazný formulář! Ozveme se vám nejpozději následující pracovní den:

Nezávazná přihláška na školení "Google Analytics"
Mám zájem o:
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Fakturační adresa: (můžete také napsat jakoukoliv poznámku - např. větší počet osob než 1, atp.)
Co vás nejvíce na školení zajímá: (nepovinné)
Kontrola: 1 + 1 = ? 


Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.