Základy internetového marketingu

Určitě vám neustále přichází nabídky na internetový marketing. Vždy je daná nabídka samozřejmě ta nejlepší. Už jste se možná i několikrát spálili a koupili něco, co nefungovalo. Jak se ale rozhodnout, co se opravdu vyplatí? Jak zjistit návratnost investice? Nejen to se dozvíte na unikátním školení – Základy internetového marketingu. Během jediného dne získáte ucelený přehled o spoustě možností propagace na internetu.

Obsah školení

Školení není zaměřeno jen jedním směrem – nepředstavíme si jen jeden způsob internetové reklamy. Pro každý obor je účinnější jiný druh propagace a proto vás lektor za jeden den naučí více možností pro propagaci na internetu. Program školení:

1. Než utratíte první korunu

  • Porovnání internetové a offline reklamy
  • Kam se na internetu aktuálně nejvíce investuje
  • Rozdíl mezi brandovou a výkonovou reklamou a proč se zaměříme na výkon

2. Bannerová reklama

  • Vysvětlení základních pojmů (CTR, konverzní poměr, atp.)
  • Jaká je průměrná míra prokliku a konverzního poměru
  • Kam bannery umístit a jaký použít formát pro největší efektivitu
  • Co umístit do úspěšného banneru
  • Konkrétní ceny bannerů a za kolik se vyplatí kupovat
  • Kde bannerovou reklamu nakupovat

3. SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače)

  • Jaké vyhledávače se používají v ČR a zahraničí
  • Jak vyhledávače pracují
  • Návod, jak vybrat vhodná klíčová slova pro svůj web (vysvětlení tzv. long tail a nástrojů pro návrh klíčových slov)
  • Přehled nejdůležitějších faktorů, které mají vliv ve vyhledávačích (on-page a off-page faktory)
  • Ukázka nevhodných a zakázaných technik

4. Textová reklama

  • Jak vhodně investovat do textové reklamy
  • Jak vypadá ideální textová reklama
  • Jak pomáhají PR články
  • Jak získat textovou reklamu z jiných webů (součástí je také přehled s více než 50 tipy pro textovou reklamu/zpětné odkazy)

5. PPC reklama

  • Proč zvolit PPC reklamu, srovnání s jinými formami internetové reklamy
  • Přehled nejvyužívanějších PPC systémů v ČR
  • Jak probíhá PPC kampaň
  • Jaké je struktura PPC kampaních v systémech
  • Jak vytvořit poutavý inzerát
  • Tvorba dynamických inzerátů
  • Jakou nastavit cenu za kliknutí a podle čeho se řadí jednotlivé inzeráty

6. E-mail marketing

  • Proč se e-mail marketing vyplatí
  • Jak si vybudovat vlastní databázi kontaktů
  • Jaký správně naplánovat e-mailovou kampaň
  • Co napsat do samotného e-mailu
  • Jak dodržovat zákony, na co si dát pozor
  • Doporučené aplikace pro e-mail marketing

7. Sociální sítě

  • Jaké jsou nejpoužívanější sociální sítě v ČR
  • Proč aktivita na sociálních sítích nemusí vést k vyššímu zisku
  • Jaké formy propagace se nejvíce vyplatí na Facebooku
  • Jak udělat svou stránku na Facebooku atraktivní

8. Affiliate marketing

  • Co je to affiliate marketing a proč ho využívat
  • Jakou zvolit platformu a co si ujasnit před spuštěním
  • Jak odměňovat partnery v affiliate síti
  • Jaké reklamní prvky využívat ve vlastním affiliate systému
  • Jak nalézt vhodné partnery pro affiliate

9. Podpora webu

  • Linkbaiting – lákejte pozornost svého webu pomocí vhodného obsahu
  • Ukázky vhodného obsahu pro šíření na internetu
  • Proč mít vlastní blog a blogovat
  • Jak na legální soutěže na internetu a jak je co nejvíce využít pro svůj prospěch

10. Vyhodnocování kampaní

  • Představení nástrojů pro vyhodnocení kampaní
  • Jak nastavit měření cílů v Google Analytics
  • Značkování odkazů a měření úspěšnosti každého odkazu
  • Nastavení elektronického obchodování v Google Analytics

Ze školení neodejdete jen s nudnou teorií, ale vše je průběžně komentováno na reálných webech.

Pro koho je školení určeno

Nemusíte být marketingoví specialisté ani programátoři. Školení je určeno pro zájemce, kteří se chtějí dozvědět základy mnoha způsobů propagace na internetu. Předešlé zkušenosti s reklamou na internetu nejsou nutné. Každá zmíněná oblast by si zasloužila minimálně celodenní školení, proto se dozvíte to nejdůležitější z každé oblasti a získáte celkový přehled. Pro více podrobností z každého tématu doporučujeme absolvovat už konkrétnější školení.

Lektor školení

Jan Linhart - SEO školeníŠkolením provází jednatel firmy – Jan Linhart. Internetovým stránkám se věnuje od přelomu roku 1999 a 2000. Posledních sedm let se zaměřuje se SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače) i širší internetový marketing. Je majitelem jednoho z největších SEO nástrojů v ČR (www.SEOnastroje.cz), nebo nejnavštěvovanějšího soutěžního webu v ČR – www.Souteze.cz. Je také spoluautorem knižní publikace 333 tipů a triků pro SEO.

Ohlasy účastníků

Školení na internetový marketing mi pomohlo utřídit si věci, které jsem znala nebo o nich slyšela a zároveň jsem se dozvěděla spoustu nového i včetně odkazů na zajímavé weby, které umí analyzovat informace potřebné pro SEO. Velice děkuji za spoutu zajímavých podnětů.
Ing. Zita Šugárková – www.pojistovna-adria.cz

Na školení „Základy internetového marketingu“ som získal nielen veľa informácii z praxe ale hlavne odpovede na otázky, ktoré posunú náš web k lepším výsledkom. A keď k tomu pripočítam profesionálny prístup a príjemné prostredie, môžem školenie hodnotiť ako veľmi prínosné.
Richard Jaroušek

Toto školení zcela určitě poskytne kvalitní základní přehled v problematice internetového marketingu, a to ze strany odborně zdatného lektora. Je dobrým výchozím bodem pro absolvování dalších školení věnovaných konkrétním formám marketingu na internetu.
Libor Šugárek, VÍTKOVICE TOURS – www.ckvt.cz

Podívejte se na více ohlasů účastníků ze školení a zjistíte, jaký dojem školení na účastníky zanechalo.

Místo a termín školení

Školení probíhají v městech:

Školení v Olomouci probíhají v Coworkingovém centrum v Olomouci
Jakoubka ze Stříbra 44, Olomouc
Na ulici je parkování zdarma, takže můžete bez problémů přijet autem a zaparkovat přímo na ulici.

IMG_2226

IMG_2225

Některá školení mají tzv. volný termín = jakmile bude v nějakém městě přihlášeno alespoň 5 účastníků, tak vás budeme kontaktovat a dohodneme se na termínu školen.  Neostýchejte se přihlásit, konkrétní termín bude zvolen tak, aby Vám vyhovoval.

Je také možné uspořádat individuální školení ve vaší firmě – přijedeme kamkoliv v České republice nebo na Slovensko.

Cena a objednávka

Cena za celodenní školení (8:30 – 16:30) je 3 500 Kč + DPH. V ceně je zahrnuto:

  • 8h školení
  • společný oběd
  • drobné občerstvení v průběhu školení
  • certifikát o účasti
  • tištěné podklady
  • sleva na další školení

Studenti mají 30% slevu (na školení se musí prokázat studentskou kartou)

Celodenní individuální školení (8h ve vaší firmě) poskytujeme za 12 000 Kč + 5 Kč/1 km jízdy z Olomouce (tam i zpět) + DPH

Nezávazná přihláška na školení internetového marketingu
Mám zájem o:
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Fakturační adresa: (můžete také napsat jakoukoliv poznámku - např. větší počet osob než 1, atp.)
URL vašich stránek + popis webu (nepovinné):
Kontrola: 4 + 3 = ? 

Nejbližší školení

Novinky od SEO Linhart

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus. Manuál zdarma Jak vybrat správná klíčová slova pro svůj web.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

Inspirace + motivace = UP Business Camp
Pátek, 11. listopad 2016
Právnická fakulta Univerzity Palackého byla svědkem setkání úspěšných tváří marketingu s pořadovým číslem 4. Od sobotního rána se nejen v konferenčním sále vystřídala řada řečníků, jejichž projevy a prezentace doslova sršely motivací...
Takový byl Marketing festival 2016
Pondělí, 31. říjen 2016
Zmeškali jste největší festival marketingu v ČR za rok 2016? Pokud ano, mám tu pro vás stručný přehled bodů, které by rozhodně neměly zůstat zapomenuty. Ano, Marketing festival roku 2016 již patří minulosti...
Plugin do WordPressu, který vám pomůže v off-page SEO
Středa, 18. březen 2015
Většina tradičních SEO pluginů (Yoast, All in one SEO a další) se zabývá optimalizací tzv. on-page faktorů na stránce. Oslovil mě ale český tvůrce, který vyvíjí plugin se zaměřením na off-page faktory, monitorování pozic ve vyhledávačích, atp...

Kniha 333 tipů a triků pro SEO

Náš jednatel Jan Linhart je spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO. Odhalte kouzlo SEO a propagace webu na Internetu! Kniha má celkem 264 stran a vydalo ji nakladatelství Computer Press, a.s.